METALLIC SHOW

Metallic Eye Shadow 
Flormar


Stíny od Flormaru mi už jednou dokázaly, že za cenu 49,- jsou peckový. A vyjímkou nejsou ani tyhle metalické krásky. Dneska si dáme recenzi první tří odstínů. Mám všechny dostupné odstíny a těch je přesně 8 odstínů. Ale napadlo mě, že bude lepší k recenzi vždy připojit nějaké to líčení pro inspiraci (když to bude možné) a proto si je dáme postupně. 

Dát si všech stínů na oko tak budu vypadat že mám místo víčka cirkus. Ráda nosím odvážné líčení, ale že bych až tak musela vylézt ven se říct nedá. :D




Stíny mají krásné černé elegantní balení. Pevný černý plast krásně drží a dobře se otevřou. Logo Flormaru je stejně jako u neonek vyraženo na stínu. Stíny jsou krásně pigmentované, ale bohužel strašně práší a opadávají. Bohužel ten binčuk co mám pod víčky když je použiju je hroznej, ale když jsou to takové božské barvy hlavně ta modrá, jim to ráda odpustím. 


První stín, který jsem použila byl metalický bílý stín. Krásně se dá použít na celé víčko, ale já ho nejraději používám do vnitřního koutku, tam to dokáže perfektně rozbalit a ukázat se v celé své kráse.

Druhým stínem je královská modrá metalíza. Peckový stín na celé víčko, oživení líčení nebo jen lehký detail v líčení.

Třetím stínem je tmavá myslivecká zelená. Další stín na celé víčko, nebo jen doplnění spodní linky k burgundy matným kouřouvkách. Tohle líčení mě právě napadlo a určitě se dočkáte ukázky tohoto líčení na konci článku. 


Tady už slíbené tipy na líčení právě s těmito stíny.


Máte něco od Flormaru? 


Komentáře

  1. Krásné odstíny, o to víc mě štve, že obchůdek Flormar u nás v Šantovce je zavřený. Snad jen dočasně, ale těžko říct. :(
    Líčení máš pěkné, u modrého bych ještě lépe rozmazala do ztracena (pak už to bude perfektní;)), ale foťák rád vytahuje nedokonalosti, které nejsou běžným okem patrné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda.. :( Ale eshop, má akci že nad 500 Kč máš poštovné zdarma a dostaneš k tomu lesk :-)

      Děkuji.. :) jj bohužel o tom vím, všimla jsem si až bylo vyfoceno..

      Vymazat
  2. Nádhera. Moc pěkné líčení. Nejvíc se mi líbí modrý a bílý stín. Od Flormaru nic nemám, ale asi to budu muset napravit, vypadají opravdu dobře.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Určitě, za mě jsou určitě stíny TOP! krásná pigmentace všech stínů, mám pár i světlých matných a ty jsou taky super, v nejbližší době bude určo článek na ně.. :-)

      Vymazat
  3. Krásné barvy! Líbí se mi ta zelená. Flormar musím omrknout :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, držím palce při výběru barev.. :-) Ano ta zelená a modrá byli moje první v košíku :-) Krásně barvy na eshopu sedí s produktem ve skutečnosti :-)

      Vymazat
  4. Ty brďo, takovou pigmentaci bych od tak levných stínů nečekala. Já mám od Flormaru jen jedno quatro stínů a pak duo tvářenky a bronzeru a pigmentace nic moc :-/

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentace stínů mě překvapila nejvíc, a hlavně u těch neonových, na to že jsou matné, klobouk dolů.. :-)

      http://wormake.blogspot.cz/2015/03/neonova-naloz-od-flormaru-milujete.html

      Vymazat
  5. Pěkné líčení. Jaké používáš na oči štětce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je různé, mám jich hodně.. :)

      Ale na tohle jsem použila štětec s paletky Cargo, má na jedné straně plochý štětec a na druhé straně silnější štětec na linky. A chlupáč od Ebelin :-)

      Vymazat
  6. Ta zelená je překrásná :-)¨

    Pája

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné stíny a skvělá pigmentace :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)