Transparentní pudr od Jemma Kidd

Tento produkt je první seznámení se značkou a hned na začátek můžu říct, že naše první rande, bylo super a určitě nebylo poslední.


foto eshop

Značku Jemma Kidd neznám, ale pár recenzí produktů od této značky jsem četla a můžu říct, že mě zaujala. Vybrala jsem si od nich transparentní pudr v odstínu 01 - fair. Pudr má 6 g. Kupovala jsem ho zde Cena pudru je 139 Kč, což za tak božský pudr je směšná částka.


V dnešní době, můžeme na trhu najít mnoho druhů transparentních pudrů.Nevím jak vy, ale u pudru to mám stejné jako u řasenky, musí mi sednout. A tenhle pudřík mi opravdu sedl. A stal se mým svatým grálem v pudrech. Zajímá vás jak k tomu došlo? Tak čtěte dále.

Na první pohled mě zaujala krabička. Zajímavý, jednoduchý obrázek nijak nepřeplácaná krabička je fajn. Když krabičku otevřu vypadne na mě sám pan pudr a jeho kámoš návod k použití. Což jako fajn už mi došel i makeup s návodem k použití, tak proč ne i pudr. :D Ale nechme návod, návodem a pojďme mrknout na pudr.


Samotná krabička pudru se mi libí. Velké plus za mě má pogumované víčko. Krásně se dá omýt, když se mi ušpiní. Velikost pudru je střední, krásně se dá vzít do kosmetické taštičky a nezabere mnoho místa. Co mi, ale po otevření v pudru chybí tak je labutěnka. To nevím jestli tam chybí nechtěně, nebo tam vůbec nebyla. (Pokud někdo pudr vlastníte, budu ráda když mi řeknete. )


Samotná náplň pudru je úžasná. Je krásně jemně mletý k pleti lehce přilne a sjednotí tón pleti. Lehce zmatní, ale pořád pleť nechá rozzářenou. Můj ksichtík zmatnění tímto pudrem dá až 12 hodin. Pudr na pleti je lehký, vypadá přirozeně a nevytváří mi masku. Nemám pocit, že by mi nějak zanášel pleť je opravu lehoučký a na pleti ho vůbec necítím.


Za mě určitě jeden z nejlepších transparentních pudrů.

Znáte tuhle značku? Máte od ní něco?


Komentáře