RECENZE: ŠAMPONU KLORANE...

... S VÝTAŽKEM Z POUŠTÍCH DATLÍ

Za to, že jsem mohla vyzkoušet tenhle skvělý šampón děkuji portálu Blogerky.cz, kde jsem se přihlásila do testování a byla jsem vybraná. Byla jsem ráda, jelikož mě tenhle šampón docela zajímal. Lákalo mě hlavně to, že je na suché a poškozené vlasy. To je něco přímo pro mě. Moje původní barva je špinavá blond, ale od svých 14 let si vlasy barvím, a asi si dokážete představit jak je mám zničené.. :( Bohužel, jim dávám docela zabrat. Předtím jsem byla na vlasovém kreatinu, a vlasy mi to hodně zachránilo. Takže jsem byla zvědavá co zvládne tenhle malý datlík.. :D




Klorane je francouzská dermokosmetická značka. Čistě přírodní šampón mě zajímal čím dál víc. Šampón neobsahuje parabeny. Tak se mu jdeme podívat pod skořápku.


Musím říct, že mě mile překvapil. Za prvé krásně voní. Připomíná mi rozkvetlou louku a jeho barva je jako sluneční záře nad loukou. Když si umývám vlasy, tak se v mysli procházím v lučním kvítí. Vlasy mi pak takhle voní po celý den, a louku nemám jen v hlavě, ale také kolem sebe. 


Konzistence šampónu je hustě našlehaný krém. Bohatě pění a krásně vlasy umyje. Po pravidelném umývaní je vidět opravdu velký rozdíl, vlasy jsou lehké, lesklé a hydratované. Lépe se rozčesávají a to nemusím použít ani kondicionér. Dřív jsem nemohla vylézt ze sprchy bez toho, abych si po šampónu ještě na tu kebuli něco nepřiplácla, a teď si umyji vlasy šampónem a jim to stačí. Nekřičí, že jsou suché nebo matné bez lesku. Moje vlasy jsou krásně napapané a spokojené.

Tento šampón jsem zkusila i na své clip-in vlasy a mile mě překvapil, stejně jako moje vlasy i příčesky zanechal lesklé, hydratované a vůbec neelektrizovaly. 


Vzoreček bezoplachové péče byl fajn, ale vyšel na dvě použití, takže o něm vám toho moc neřeknu.

Jsem ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet šampón a vám ho můžu jen doporučit. Já si dělám zálusk ještě na jejich masku.

Pokud vás šampón zaujal tak více info ZDE


Komentáře

  1. Hmm, interested))

    With love, Nastya Deutsch ♡
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypadá krásně! Ta vůně by mě určitě bavila!

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mě, jaká je ta vůně datlí, asi si ho budu muset taky pořídit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Také by mě zajímalo jak voní, jinak moc pěkný článek! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá hodně dobře možná ho také vyzkouším :-)
    LuxureGirl

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá zajímavě :) Vůně datlí jsem si snad ještě u žádného produktu nevšimla :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá dobře :) Taky jsem si o něj psala, ale když vidím, že ty už ho máš doma, tak asi jsem nebyla vybraná :D :) Zajímala by mě jeho vůně.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten vyzerá dosť zaujímavo. Ako komentáre predomnou, tiež by ma zaujímala voňa, haha. :D Inak pekný článok.
    Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju giveaway tu: http://allyblueberry.blogspot.sk/2015/05/2nd-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  9. máš naozaj krásny blog:) vyzerá to zaujímavo:)
    zvem ťa na ten svoj:) https://dailyblogaboutme.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Sama mám vlnité vlasy a díky tomu taky věčně vysušené. Najít proto dobrý šampon je docela záhul! Tento vypadá ale víc než dobře :) Musím se po něm podívat :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já si nemohu vynachválit šampony Revalid. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ani neznám, musím se určitě mrknout díky za tip :-)

      Vymazat
  12. Já mám už jen jednu otázku. Je to i pro vegany? Nikde tam nevidím tu značku, ale třeba to můžu i já xD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, kterou myslíš.. :-) Ale Institut Klorane: Nadace na ochranu a propagaci rostlinného kulturního dědictví. :-) Takže myslím, že ano :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)