DIY VÁNOCE: DÁRKOVÁ KRABIČKA + GIVEAWAY

Krásným vánočním dárkem kterým potěšíte každého je kosmetika. Dárkové kosmetické krabičky se dají koupit už vytvořené. Ale pokud chcete darovat něco svého, je ten správný čas ji pro své blízké vytvořit. Výhodou vámi vytvořené krabičky bude, že do ní vložíte kosmetiku o které víte, že ji obdarovaný využije.


K výrobě vlastní dárkové krabičky použijte nějakou starou krabičku. Může být dřevěná nebo papírová. Já jsem použila tu v které jsem koupila čaje. Doma mi leží už delší dobu. A jak můžete vidět, novou fasádu si krabička opravdu zaslouží.


Záleží na vás jaké barvy zvolíte. Já jsem použila na celou krabičku černou barvu a víčko jsem sladila do růžové. Používala jsem barvy akrylové z papírnictví.


Krabičku natřeme i uvnitř.


Víčko nebo celou krabičku vyzdobíme. 


Já jsem víčko natřela Herkulesem a zasypala třpytkami. 


Do krabičky vložíme ozdobný papír. 


Naplníme vybranými produkty. 


A právě o tuhle nadupanou krabičku si dneska zasoutěžíme. 


Podmínky soutěže:

1. Napište mi jestli dáváte pod stromeček dárkové krabičky. A která vás zaujala nejvíce?
2. Sledujte blog přes GFC 
3. Sleduj FB stránku blogu, sdílej a přidej si druhý komentář.
4. Zanech email

Konec soutěže bude 13.12.2015 v 22:00.

Vaše Hevi



Můj FBInstagram

Komentáře

  1. Tá krabička vyzerá úžasne. Kombinácia ružovej a čiernej je fakt super :) A samozrejme, veľmi rada by som vyhrala. Mimoňské Tic-Tac som veľmi chcela, ale nikde som ich nevedela zohnať, čo ma mrzí. Ale aj ostatné vecičky v nej sú super :) Milujem kozmetiku :)

    GFC: Katka Katalin
    e-mail: sladeckova219@gmail.com

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem rozhodně pro mimoně! :D :) Pěkná transformace. :) většinou dáváme na Vánoce dárkové koše prarodičům apod. :) sleduji, email: stepanka.tuckova(zavinac)seznam.cz Pěkné svátky! <3
    www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to opravdu dobře, povedla se ti! A ta kosmetika, mm pěkný dáreček :D :) Jinak teda jsem ještě nic takového nevytvořila :)
    Sleduji tě přes GFC jako Katherine Sýkorová a na FB jako Kateřina Sýkorová
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sdílela jsem i na svém profilu zde: https://www.facebook.com/KateKnightleyy/posts/10205042617377405

    OdpovědětVymazat
  5. Hevi, mně nikdy nenapadlo koupit nějakou krásnou krabičku a do toho dát nějaké drobnosti, je to super nápad! Někam si to napíšu a příští rok to někomu dám, je to milé :)
    GFC - Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Obdivuji Tvoje nápady, ta krabička vypadá perfektně..a ten obsah samozřejmě taky, hlavně ti Mimoní Tic-Taci:-)
    Já dávám dárkové krabičky/balíčky. Naplním je kosmetikou, případně dalšími drobnostmi co by mohly obdarovaného potěšit a pak už jen sleduji, jak se ten člověk dobývá dovnitř a hlavně jak ho ten obsah potěší:-)

    Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vianočné krabičky som ešte nevytvárala a ani nikomu nedarovala, ale vďaka tvojmu tipu asi budem :)
    email- vava41@centrum.sk
    gfc- Vanesa Kralova
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný nápad, krabička vypadá parádně, já mám letos jen dárečky, žádnou krabičku, ale takle vypadá náramně :)
    Sleduji, sleduji, sleduji :)

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Wáu, naozaj super nápad a krásná krabička, ja ich pod stromček dávam veľmi rada a mojim blízkym sa páčia:)
    A budem si držať všetky prsty, aby som vyhrala!
    GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  10. https://www.facebook.com/katy.kalabova

    sdíleno na FB

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Máš to velmi pěkně nafocené :) a nápad je to skvělý, i ty dárečky:) ale momentálně jsem v takové fázi, že chci dopotřebovat vše co mám doma, a pak používat jen své oblíbené produkty, takže se nezúčastním :) ale výherci přeju, ať si to užije :))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle se ti moc povedlo, krabička vypadá skvěle! Protože jsem u tebe na blogu už vyhrála, tak přenechám šanci ostatním slečnám. Já dokážu pod stromečkem ocenit dárkové sety s kosmetikou, ale ostatní členové naší rodiny to tak nemají, takže kosmetiku moc jako dárek nekupuji :)

    OdpovědětVymazat
  13. Musím říct, že mě nenapadl takovýto dárek, upřímně Ti děkuji, ted už vím, co nadělit kamarádkám! :) Osobně by mě tohle vůbec nenapadlo.

    GFC: A bit of life
    Kikifri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sdílela jsem na veřejně FB jako Týna Fričová. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nápad je to vážně krásný! Krabička se ti moc povedla a její obsah je také parádní! :) Já dělala dárkovou krabičku příteli, ale byla pouze polepená vánočním balícím papírem (krabička byla z kartonu). :)
    GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tak toto je super nápad, veľmi sa mi páči a určite inšpirácia do budúcna. Takúto krabičku som ešte nikdy nedostala a ani nevyrobila.
    GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě jsem nikdy nedávala, ale je to moc pěkný nápad a vypadá hezky zrovna ta Tvoje. :)
    GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Really nice box:)
    Have a great day:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Nikdy jsem takovou krabičku nedávala, ale je to super nápad. Určitě zkusím něco podobného vyrobit pro ségru.
    GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Jé moc hezká krabička! Krabičky pod stromeček také někdy dávám, jsou v nich třeba sypané čaje, nebo kosmetika. Nejvíc se mi ale líbila krabička - šperkovnice, kterou jsem dala mojí mamce.
    Sleduji přes GFC jako LSG Lucie Schreder Gondorčínová
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. 2. komentář
    Sleduji i na FB a sdílím: https://www.facebook.com/lsg.lucie
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Fb Eva Richterová
    Gfc ervulenka
    Hezky nápad! Nedávám
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Krabičky pod stromeček nedávám, spíše nakoupím spoustu hezkých balících papírů a hlavně jmenovek. Krabičkku jsi krásně zrenovovala.
    GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Většinou dávám už kupované sety v krabičkách, mám moc ráda třeba ty od Loccitanu.
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Druhý komentář za FB a sdílení tu: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1484821058493150&id=1393102930998297
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Jéj tak to je parádny nápad! Si moc šikovná! Ja som už krabičky dlho nerobila, no raz som obyčajné krabice obalila vianočným papierom a vyzeralo to fakt pekne. Uvidím, čo vymyslím tento rok.
    Do krabičky si dala krásnu kozmetiku, ja by som bola veľmi zvedavá na kozmetiku Moje a mimoňový Tic-Tac je tiež super! Si veľmi zlatá :)
    Sledujem pod týmto menom, email: klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Krabičky moc nedávám, jen ty kupované, nejsem moc šikovná...ale líbilo by se mi nějakou takovou dostat :-)
    GFC: Barzoolka
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj,
    tak krabička se ti vážně povedla. Miluju kombinaci těchto dvou barev a krabičku bych určitě využila i nadále :) Co se týká výher, tak jsi vybrala fakt parádně. Moc děkujeme <3 Kosmetiku miluju a všechno by se mi tak hodilo. Navíc tic tac mimoni banana, jsem bohužel nikde nesehnala v této velké velikosti :(
    Jinak co se týká kupovaných dárkových krabiček tak ty nakupuji každý rok. Přijde mi to nevýhodnější a i pěkně to vypadá. Taková to varianta mě vůbec nenapadla, že bych to i sama mohla vyrobit. Určitě děkuji za inspiraci, aspoň vím, co nadělím tento rok moji nejlepší kamarádce pod stromeček :D :)
    sleduji jako KačaVal
    kaca.val.1996@seznam,cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jinak sdíleno :)
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100010271800547
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Krabičky nedáváme, ale dárkové taštičky ano :)
    gfc: Adéél
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. fb: zaru mucikexová, sdílím tam :) https://www.facebook.com/zaru.mucikex?fref=nf
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. 1. Krabičky moc nedávám, ale do takové bych určitě dala nejrůznější druhy čajů ! :-)
    2. GFC : Majkla Novotná
    4. E-mail : Michaela.Novotna24@email.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Lenka Merkova
    lenus.ka133@gmail.com
    Krabičky pod stromček nedávam ale keby som mala takéto krásne tak veľmi rada a často! :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj krabičky dávám a tahle je krásná :-)
    GFC: anna leváková
    alev@mujmail.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Tak krabičky nedávám, ale letos asi jednu vyrobím, takže moc děkuji za nápad!
    GFC a FB Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  36. Nikdy som darčekovú krabičku nerobila, možno tento rok áno, pretože mi to príde ako skvelý nápad :)
    www.leekralova.blogspot.sk aj s vianočnou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  37. Děkuji za tip, takovýchto krabiček mám doma několik.
    Manželovi dávám dárkové krabičky s čajem.
    Sleduji jako Lenca, lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Podobnú krabičku mám, asi s ňou vymyslím niečo podobné.
    Sledujem ako Zuzana Mesik.
    pinkshaaark@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Dárkové krabičky dávám občas tchýni, letos ale dostane samé zdravé dobroty jako kustovnici apod. :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Me se moc libi i ta dekorace, sobici ve svetriku, jsou moc roztomili

    OdpovědětVymazat
  41. Já si takové staré krabice taky zdobím, ale nedávám v nich dárky, používám je třeba na šperky a nebo na kosmetiku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Nikdy jsem takovou krabičku nikomu nedala :) ale je to zajímavý nápad a nejspíš s tím letos začnu :)
    kali.petra@seznam.cz
    GFC: Petra Kalinová

    OdpovědětVymazat
  43. Jéé, krabičku jsi krásně vylepšila. Máme doma několik takových krabiček, ale nikdy mě nenapadlo je takto využít. Jinak k Vánocům dávám většinou krabičky jen kupované, asi je třeba změnit taktiku, protože tohle se mi moc líbí ♥
    GFC:SweetElis
    1elka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Moje ruky nic takového neumí :-) jsem odkázaná na kupované krabičky. Ta tvoje je krásná. Sleduji přes G: Michaela Barthová.

    OdpovědětVymazat
  45. Nepoužívám krabičky, ale je to clekem dobrý nápad :)
    GFC Simona J.
    simonoaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. GFC: AnetaValentova
    Růžov krabička je parádní, já takto krabičky nedávám, jsou většinou hodně drahé
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ty jo bomba :) moc se ti povedla. já se zatím dostala jen k výrobě stojánků na rtěnky a oční stíny. Krabička mě ještě nenapadalo. Rozhodně dobrá inspirace do budoucna. Sleduji jako Lady eS lady.eees@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. 1. Občas dávám, ale většinou jen papírové. Dřevěné moc často nevídám, i když zrovna dneska jsem opravdu krásné krabičky viděla, ale bohužel byly na čaj :(
    2. Kristýna Kaderová
    3. Kristýna Kaderová
    4. kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Popravdě, dárkové krabičky mě letos čekají poprvé, protože jsem "chytře" nakoupila dárky netypických tvarů a balit je je opravdu zkouška trpělivosti. Ale těším se na to - dneska jsem si pořídila vzorované kartony, aby to také trochu vypadalo a budu je skládat z nich. K tomu už jen pěknou mašli a můžu rozdávat radost. :-)
    Přes GFC sleduji jako Martina Vránková a e-mail je marti.vrankova@email.cz
    Definitely Different

    OdpovědětVymazat
  50. :D nedávam :D ani nedostávam :(
    gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  51. GFC Denisa Slobodová
    Sem tam kupujem, hlaavne pre naše polovičky. Najčastejšie robím balíčky sama, nakúpim produkty a potom spravím balíček :)Už tak dlho chcem vyskúšať balzámky od Moje, vidím ich častokrát a u nás sú zatiaľ nedostupné :(
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  52. sledujem pod tymto učtom :)
    super giveaway..
    vačšinou dávam aj krabičky, vždy si ich vyrobím alebo ich nejak dozdobím ešte :)

    OdpovědětVymazat
  53. Letos pod stromeček budu dávat vše do tašek se třpytkama, už dneska jsem jeden takhle "zabalený" dárek předala, ale jen k narozkám :)

    sleduji pod tímto účtem :)
    jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)