WINTER MAKEUP


Jestli bych měla přiřadit barvu k období. Tak právě modrá patří zimě.


Jelikož stíny od Uma zrovna neoplývají božskou pigmentací. Je potřeba jim trošku pomoci. A právě o tuhle práci se postará ColorTattoo od Maybelline (87 - Mauve Crush)


Paletka Snow Flow od Uma Cosmetics, přímo vybízí k zimní makeupu. Na celé víčko jsem použila světlý zeleno-modrý stín a do ohybu tmavý modro-fialový stín.


K modré se skvěle hodí světlá růžová, která prosvítí oblast pod obočím a líčka. Essence I love Nude 02 cake pop


Modrá je dobrá. A já tyhle linky miluji. NYX - 04 Cobalt Blue


Líčení očí dokončíme řasenkou. 


Makeup od Dr.Hauschka je lehký a nepotřebuje ani pudr.


Nikdy nezapomínejte na obočí. Krásně dotvoří líčení. Paletka na obočí E-style 03 - Dark Brown


I tváře si zaslouží trošku pozornosti. A protože na rty volím v perleťových tónech. Tváře chci matnější. Makeup Revolution London - The Matte Blush - Nude


V zimě perleťové rty miluji. A proto je volím i dnes. Rtěnka Milani 09 - Pink Frost


Jakou barvu v zimě vyhledáváte nejvíce?

Vaše Hevi



Můj FBInstagram

Komentáře

  1. Beautiful make up:) Nice blue crease!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásna. Tie dlhé a rovné vlasy ti nesmierne seknú :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že tohle líčení se tedy velice povedlo. Neskutečně se mi na tobě líbí.
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný líčení, tohle se mi líbí úplně moc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty linky vypadají úplně parádně a rtěnka rovněž:-) Opět Ti moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty oči jsou krásně nalíčené, úplně tě vidím s tímhle líčením někde na ledové ploše :3 Krásnééé
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je nádhera, moc Ti to sluší Hevi, nemám slov! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hedviko, tady jsi úplně jako panenka. Velmi Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  9. Very nice make-up! I love your eyes!

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, tohle vypadá moc krásně. Já mám bohužel pocit, že mi modrá moc nesluší, jinak bych to zkusila
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) A zkoušela jsi více odstínů modré? Někomu sluší spíše světlé, pastelové tóny. A někomu zase výrazné, tmavé :-)

      Vymazat
  11. The pictures are great! I love your blog:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti ta modrá sluší, Hevi, úplně záříš :) Opravdu super líčení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Já si ty modré linky zamilovala. :-) A na zimu jsou moje zlatíčka :-)

      Vymazat
  13. priznám sa mne sa moc modré odtiene nepáčia, ale takto na tebe to vyzerá úžasne! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi krásná, jako vždy se to moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)