KOSMETICKÉ PEKLO A NEBE - DEKORATIVKA - č.3

Vždy když se pomalu plní krabice vypotřebované kosmetiky mě mrzí, že se s ní už musím nadobro rozloučit a ještě horší je to s mojí milovanou dekorativní kosmetikou. Ale na druhou stranu mám radost, že se mi pomalu daří moji sbírku dekorativní kosmetiky spotřebovávat a vytvářet místo pro další nové kousky. 


V matujících papírkách nehledám rozdíly, protože v nich ani rozdíly nevidím. Většinou všechny plní svoji funkci skvěle.


Kdybych měla zvolit jednu značku od které bych si BB creamy kupovala stále dokola, tak by to byla právě značka Skin 79. Oba BB creamy mi sedly a nemůžu jim nic vytknout. Nejlépe se mi nanášely prsty a nebo houbičkou a na celý obličej mi stačila ani ne půlka pumpičky. Krytí je lehké, až střední a viditelné nedostatky je lepší zakreslit korektorem než bbčko vrstvit, pokud potřebujete použít ještě pudr, protože v případě vělké vrstvy a pudru může vznikat viditelný effekt masky.


Krémová báze má perlový nádech, který pleť rozzáří a probudí k životu. Báze je na pleti příjemná a  dodá i lehkou hydrataci, ale použít pod ní krém je pořád potřeba. Nestalo se mi, že by báze pod nějakým makeupem žmolkovala a nebo dělala jinou neplechu. 


Pro mě to byla skvělá voděodolná řasenka, kterou si určitě koupím znovu. Má klasický velký kartáček, který mé řasy zvýrazní, prodlouží a při seznámení z vodou zanechá pořád stejné. Za málo peněz hodně muziky. Líčení s řasenkou ZDE.


Sypký pudr od Dermacolu zná snad každá žena. Je lehký, dokonale matuje a vydrží dlouho.


Tvářenka Collection po smíchání vytvořila dokonalý odstín pro mé tváře. Pro mě je to multifunkční tvářenka, která zastala práci jak bronzeru, tvářenky tak rozjasňovače. Bohužel část, kterou používám nejvíce už je vydřená a samotný obal je také prasklý. Už mám nové balení, takže tohle letí do koše. Líčení s paletkou ZDE.


Někdo neusne bez pohádky a já bez pomády na rty. Vždy musím nějaký balzám mít u postele.


Tvářenka měla dokonalý zastřený růžovo-fialový odstín. Tvářenka doplnila skoro každé líčení a vždy prokázala skvělou službu. Recenze ZDE.


Zdají se vám stíny Makeup Revolution London velké, a že se nedají spotřebovat. Věřte mi, že dají. Odstín Frozen byl krásný kovově stříbrný odstín. Stín byl božsky pigmentovaný a jeho neskutečný lesk byl dokonalý. Jediné co mi vadilo bylo, že stín drobil.


Paletka W7 obsahovala nude odstíny, které se dají využít na každodenní líčení. S paletkou vytvoříte jak večerní tak denní líčení. Pigmentace i výdrž stínů byla na jedničku, ale s prášivostí to bylo horší. Recenze ZDE.


Když se tahle vodička smíchá se stínem měla by zajistit, že stín bude držet jako přibitý. Ze začátku jsem s produktem moc nerozuměla. Když už jsem odhadla jak "kašičku" namíchat, tak než jsem dokončila líčení, tak mi namíchaná směs uschla. V případě, že jsem líčení dokončila tak mi líčení vydrželo dokud jsem ho neodlíčila.


Mono stín č.4, který má krásnou hnědo-fialovou barvu s lehkým červeným odleskem. Odstín je to krásný a neobvyklý, ale bohužel jeho pigmentace je opravdu nízká. Prstem ještě nějakou pigmentaci vydřu, ale štětcem skoro nic. Jediné využití by se našlo na ztrácení v ohybu víčka.


Tenhle stín jsem ještě nevypotřebovala, ale při běžné manipulaci v šuplíku se mi stín rozpadl a vysypal. Odstín 010 Look Me In The Ice


Řasenka má přírodní kartáček ve tvaru přesýpacích hodin, tenhle typ kartáčku patří k mým velmi oblíbeným a dost vyhledávaným. Řasenka mi řasy prodloužila a zvýraznila, jen ve vnějších koutcích mi řasy lehce slepovala. Líčení s řasenkou ZDE.


Bohužel mi došel i tenhle malinový miláček a docela lituji, že jsem si neudělala zásoby. Recenze ZDE.


Nejsem žádný cimprlich a kosmetiku mám a používám delší dobu než je na kosmetice uvedeno. Pokud, ale kosmetika změní svůj stav nebo vůni, tak je načase ji vyhodit. Stejně tak i u těchto linek, kdy se složky oddělily a linky začaly lehce zapáchat. Recenze ZDE.


Linky Eyeko jsem získala v Boxíku krásy z eshopou kosmetika-usa.cz. Vždy jsem chtěla zkusit tuhle značku, takže jsem byla moc ráda, že jsem je tam objevila. Bohužel přišlo velké zklamání, když po pár používání linky vyschly a přestaly kreslit. Za tak vysokou cenu moc nestojí.


Znáte nějaké produkty? A co jste za poslední dobu spotřebovaly vy?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Nárdherné fotky Hevi! :) To koukám kolik dokážeš spotřebovat dekorativky, já se taky líčím skoro denně, ale spotřebovat tvářenku nebo oční stíny je pro mě záležitost na několik let. Ikdyž teď jsem se podívala jedné tvářence na dno, musím se pochválit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Já občas své líčení i přes den měním :-)

      Vymazat
  2. Tu řasenku od Essence taky mám, ale vůbec mi nevyhovuje právě její kartáček
    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda a máš tip na jinou voděodolnou řasenku?

      Vymazat
  3. Voděodolnou řasenku od essence používám každé léto už pár let a je opravdu super :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jeden produkt jsem nezkoušela. Mě se podaří spotřebovat vždycky maximálně řasenka :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to teda čumím, ja som za svoj život ešte snáď žiaden očný tieň úplne nespotrebovala. Zakaždým skončili v koši kvôli tomu, že boli po záruke a začali zapáchať. :-D Inak super tip na BBčka. Aktuálne hľadám nejaké dobré BBčko. Dnes mám na tvári Sensibio AR BB krém od Biodermy, ale teda krytie nič moc a aj ten svetlý odtieň je na mňa pritmavý.. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to můžu 100 % BB od Skin 79 doporučit. I odstíny jsou opravdu světlé :-)

      Vymazat
  6. Revolution sten vyzerá naozaj perfektne :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Skin 79 mě hrozně láká to fialové BBčko ale ceny jsou celkem dost vysoké, třeba se k němu někdy dostanu. Každopádně mě primer od UMA cosm. dělal žmolky když jsem si dala ještě krém. Možná to bylo tím že si spolu ty produkty prostě nesedly, kdežto s jiným krémem by to nemuselo vadit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach joo... Já se spletla a napsala Uma! Jo ten mi dělal žmolky, tento NYC ne, to je pravda.

      Vymazat
    2. Uff, to jsem se lekla. Mě tento NYC připadá skvělý.. :-)

      Vymazat
  8. Riasenku od Essence som si kúpila na poslednú chvíľu pred výletom k moru a bola som príjemne prekvapená výsledkom :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  9. Z toho co jsi ukázala je v mé sbírce pudr od Dermacolu a řasenka od Essence, oba produkty mám moc ráda:-) Já se chystám příští víkend probrat šuplíky a kromě nové organizace vyházet i starou nebo nepoužívanou dekorativku, tak doufám, že mi to řádně prokoukne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, ať se ti to povede podle tvých představ :-)

      Vymazat
  10. Vodeodolnú riasenku od Essence mám aj ja veľmi rada. Je fakt skvelá ,asi si ju kúpim aj na toto leto :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem o tom přemýšlela.. :) Já voděodolnou řasenku použiji jen párkrát, tak nechci zbytečně něco drahého.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)