LAVERA MINERÁLNÍ SYPKÝ TRANSPARENTNÍ PUDR


Lavera je jednou z nejznámějších značek, která nabízí přírodní kosmetiku. V sortimentu naleznete nejen pečující, ale i ucelenou řadu dekorativní kosmetiky. V dnešní recenzi vám ukážu sypký minerální pudr v odstínu Transparent*. 


Osobně jsem fanda spíše lisovaných pudrů, než sypkých a to z jednoho důvodu. Když odtrhnete ochranou fólii, tak vám pudr lítá všude. Stačí když ho otevřete a vidíte jak se zvedne oblak prášku a všude kolej vás je pudr. Ale u tohoto se mi to nestalo, odlepila jsem kolečko a pudr nevylétl, byl ukrytý v obalu a čekal na svůj čas.


Pudr nelétá ani když ho vsypávám do víčka, abych namočila štětec pro aplikaci. Do něj se pudr pěkně vpije a teprve až při dotyku s kůží ukáže své růžky. Celý makeup zahalí do matného filtru Pod víčkem je připravená pudřenka, kterou když vytáhnete při každém použití pudru, tak nic nezkazíte.


Pudr obsahuje přírodní ingredience jakou jsou minerály, rýžový prášek a jedinečnou směs bio olejů. Kvalitní bio bylinné výtažky a minerální částečky které odrážení světlo a pudr tak pleti dodává zdravý nádech. Neobsahuje mastek a je vhodný pro všechny typy pleti i pro tu nejcitlivější a nositelky kontaktních čoček.


A proč to všichni milují? Protože je úžasný a božsky voní jako dětský pudr. Sedne si s jakýmkoliv makeupem a během dne neoxiduje. Pleť zmatní po dobu cca 8-10 hodin v plném pracovním nasazení (Pracuji jako servírka) Když mám klidný den, tak se nebojím a důvěřuji mu po celý den


Balení pudru obsahuje 8 g a jeho cena se pohybuje od 200 - 300 Kč
Záleží kde nakupujete.


Naprosto dokonalé combo tvoří s makeupem Couleur Caramel - Skin Beige. Hydratační makeup zmatní a pokožce dodá sametový finish, který jsem si zamilovala. Celkově na pleti vypadá krásně pro pleť není těžký a vy ani nepoznáte, že ho máte.

***

Jaké pudry preferujete? Sypké nebo kompaktní?


Vaše Hevi






*Pudr jsem získala k otestování zdarma z eshopu Lavera.cz

Komentáře

  1. Ja mám rada oba typy púdrov :) Teraz najčastejšie používam HD transparentný púder od NYX, no mám veľmi rada i sypký púder od Make Up For Ever a od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol, je super ten mám také ráda. Na Nyx slyším převážně jen chválu :-)

      Vymazat
  2. Pudr vypadá opravdu skvěle :) Já jsem si ted kupovala od NYX, ale příště bych ho mohla vyzkoušet :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé, mám moc ráda, když pudr (nebo cokoli jiného podobného) krásně voní. Chodím takhle pravidelně nakukovat pod víčko bronzeru a meteoritích perel od Guerlain :-) To je tak krásná vůně!
    Tahle Lavera vypadá moc sympaticky! Dřív jsem od Lavery používala hlavně tužky na oči a spokojenost veliká.
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda když dekorativka pěkně voní, beru to jako velké plus. A tužky Lavera mám na wishlistu také, tak se těším :-)

      Vymazat
  4. Já pudry nepoužívám, ale tenhle vypadá super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šťastná to žena.. :-) Já se svým mastným ksichtíkem, aspoň trošku musím. Ale je pravda, že poslední dobou nacházím i makeupy u kterých mi nevadí, když nepřidám pudr. Třeba Boho green makeup.

      Vymazat
  5. Můj nejoblíbenější make-up kupuju v Oriflame, je nejlepší doporučuji vyzkoušet. Najdete na www.kosmetika-registrace.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mne sa viac pozdávajú kompaktné púdre, môžem ich mať v kabelke bez toho, aby sa mi v nej vysypali. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, pro tenhle účel jsou mnohem praktičtější :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)