JEDEN ZA VŠECHNY A VŠICHNI ZA JEDNOHO

aneb jeden produkt na vše...


Jestli čekáte, že přijdou mušketýři, tak to jste vedle jak ty naše jedle. Přijde někdo kdo je ještě lepší a čtyři mušketýry hravě shrábne do kapsy, vlastně do krabičky.. :-)

Kdo, že je ten co strčí mušketýra ba ne rovnou čtyři mušketýry do krabičky. Je to tenhle produkt od značky Collection. Jestli je vám značka známá, tak máte pravda. U mě na blogu jste mohly už číst recenzi na tyhle jumbo tužky (recenze zde). Jak už víte značka Collection je levnější, ale kvalitní o tom mě už přesvědčily jejich tužky a tenhle produkt není vyjímkou.


Shimmer Shades
1.Way to Glow

Obal je sice z pevného plastu, ale bohužel v ohybu krabičky, to zas tak dobře nedrží a mírně se to hýbe, takž doufám, že se mi to neulomí. Zavírání krásně jde otevřít a zavřít. Zdobení produktu se mi líbí krabička je potištěna nápisem, který mi nijak nepřekáží, neruší, prostě se mi fakt líbí.







Když odklopím víčko, mrknou na mě 4 malé čtverečky, které tvoří jeden velký. Rozdělení uvnitř paletky se mi hodně líbí, právě už kvůli tomu, že paletka obsahuje čtyři odstíny, které se mezi sebou smíchají. Ale tím, že jsou krásně rozděleny do čtyř okének, jdou krásně použít každý sám o sobě, nebo smíchat si jen určité části.

Venku na sluníčku 

Použít se dá jako tvářenka, bronzer a rozjasňovač v jednou tahu štětcem. Zároveň se dají krásně použít jako oční stíny. Takže skvělá paletka na cesty.

Doma ve stínu

Nejsvětlejší stín je krásný béžovo-růžový s perletí. Krásný stín na rozjasnění vnitřního koutku a je to ten pravý stín na rozjasnění pleti. Dodá tvářím dynamiku a zároveň lehkost.




Dalším stínem je oranžovo-bronzový s lehkým odleskem do zlaté. Krásný stín na celé víčko, lehce oko prohřeje a dámu krásný šmrnc. Myslím, že bude slušet všem očím.



Nejtmavším stínem je krásný tmavší hnědá v barvě mléčné čokolády s lehkým shimmerem zlaté. Krásný stín, který opticky zúží obličej. Samostatně je to úžasný bronzer a krásný stín do ohybu víčka. 






Posledním stínem je krásná jemná meruňková barvička. Která krásně tvářím dodá život a vžene do nich barvu. Jak už jsem naťukla, krásně se dá použít jako tvářenka. Nebo krásná barva v líčení jako akcent, do přirozeného líčení.




Když se stíny smíchají tak je krásný zajímavý tvářenko-bronzer. Smícháním všech 4 stínů získám přirozenou barvu tvářenky a bronzeru zároveň. Takže dokonalost mým tvářím, které září spokojeností :-)



První a poslední velké mínus tohoto bronzeru-tvářenkovače je jeho prášivost, opravdu práší jako když naše babi zametá dvůr..:(  Ale na jistotu vím, že za tu barvu a výdrž, která je excelentní po celý den mu to odpustím.



Skvělá je cena tohoto produktu. Za 12g zaplatíte pouhých 119 Kč. K dostání na eshopu zde .

A co by určitě nemohlo v tomhle článku chybět, tak je líčení s tímto produktem. A to bych vás nerada ošidila, takže tady je :-)








Tak co říkáte na toho to malého mušketýra? Zaujal vás stejně jako ti filmový?
 









Komentáře

  1. Krásné líčení, sluší ti to.. :-)

    Verča

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké líčení :). O této značce jsem ještě neslyšela, ale určitě se po něčem mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel je málo známá, ale je skvělá.. :-) Určitě si něco vybereš.. :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Juu, to je super. Děkuji za pozvání, ráda mrknu na blog a stanu se pravidelným čtenářem :-)

      Vymazat
  4. Moc hezké, asi nad ním začnu přemýšlet. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo, vím, že značka má ještě tvářenku v růžových tónech :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji, já si tu paletku zamilovala a používám ji skoro každý den :-)

      Vymazat
  6. Looks amazing, I like the color ^^

    I'm following you. Follow back? (you don't need to comment my post, just follow)
    Sleepy Deer

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý produkt, krásné přirozené odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi se mi líbí rozepsání recenze o každém stínu a jeho využití ! Opravdu kvalitní recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí.. :-) Snažím se co nejlépe, napsat a hlavně nafotit, to mi hodně chybělo na recenzích co jsem si četla na jiných blogách :-)

      Vymazat
  9. pěkné barvy a líčení ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
  10. No téda, vypadá to skvěle. Mám ráda takovéhle věcičky, když člověk někam cestuje, tak nepotřebuje tahat krosnu díky těmto univerzálním kouskům. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky mám obrovskou radost, když na nějaký takový produkt narazím :-)

      Vymazat
  11. Perfektní recenze, tak by to mělo být pořád :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Super recenze, to líčení očí je super.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že tě zaujala :) a máš v plánu produkt zkusit?

      Vymazat
  13. To vypadá fakt dobře, miluju když si můžu vzít jenom jednu paletku, štětec, linky, řasenku a vyrazit na cesty :). Po podobném produktu se zrovna sháním, tak se ještě kouknu na jiné recenze a vyberu :).

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá fakt dobře, miluju když si můžu vzít jenom jednu paletku, štětec, linky, řasenku a vyrazit na cesty :). Po podobném produktu se zrovna sháním, tak se ještě kouknu na jiné recenze a vyberu :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)