pátek 24. února 2017

LÍČENÍ S KAT VON D SHADE LIGHT EYE - PLUM


Kat von D je značka, která mě učarovala na první pohled a první paletky na sebe nenechaly dlouho čekat. Oficiálně doma mám tři Serpentinu a dvě Shade Light. Jednu v odstínu Rust a druhou Plum, kterou vám chci dneska ukázat. A s jistotou vám mohu říci, že nezůstanu jen u těchto tří. 




Paletka patří do rodiny Shade+Light Contour Collection. Tahle malá paletka skrývá vše co potřebujete k dokonalému nalíčení očí. 

Je důkazem toho, že není nutné mít paletku 120 stínů, aby jste vytvořily různá líčení. 

pouhými čtyřmi stíny můžete kouzlit a proměnit se v princeznu a nebo noční rebelku

Vem do ruky štětec, namoč ho a dej očím řád, dej jim barvu, vykonturuj a projasni je. A nezapomeň si líčení užít.




Jak už název napovídá je paletka ve fialových a růžových tónech, které podle mě sluší většině barev očí. Fialová barva je univerzální a nešlápnete s ní vedle. V nabídce jsou čtyři varianty těchto paletek.


Paletka obsahuje čtyři matné stíny,  které mají neskutečnou pigmentaci a máslovitou až hedvábnou konzistenci. Stíny se do sebe blendí s lehkostí pírka a vytvoří nádherný kouřový effekt. Výdrž stínů je s bází celodenní, neslévají se, ani neztrácí intenzitu.


Jedním tahem maluju, jedním tahem miluji. A já ji opravdu miluji, protože je pecková.


Líbí se mi, jak si značka se svými produkty umí vyhrát a nenechává nic náhodě. Propracované obaly do detailu, čiší nápadem i elegancí. A jinak tomu není ani u téhle paletky, které připomíná malou rakvičku. "Rakvička! je vyrobena z plastu a je neskutečně lehoučká, jako by nic nevážila. Doplněna je jen vystouplým nápisem a zlatými detaily.


Jedinou výtku k této paletce a celkově k značce mám je, že není dostupná u nás. Já jsem si paletku objednávala na eshopu zde.

_____________

Jak se vám značka Kat von D líbí?


Vaše Hevi

38 komentářů:

  1. Nádherná paletka jak svým obalem, tak i sestavou barev a ještě hezčí odstín rtěnky co máš na rtech. Nude paletek mám poměrně dost ale téhle bych se vůbec nebránila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na rtech mám mátné máslo od Astoru. Royal Diva :-)

      Vymazat
  2. wow great makeup :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. AAAAA Kat Von D! <3 <3 Beru ji jako svou ikonu, protože to je hodně osobitá ženská, která ví, co chce. Naprosto zbožňuji její modelingové fotky, její styl líčení, oblékání a hlavně její tetování. Narazila jsem na ni v seriálu Miami Ink a prostě od té doby mi hodně přirostla k srdci.

    Kde paletku seženu? :D Musím ji mít! :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
  4. na prvom líčení tie oči sú brutálne dobré! :))) skvele si to vytieňovala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Jemné líčení je krásné a moc ti sluší. Zatím od značky nic nemám, ale na wishlistu mám tři paletky: Shade + Light Eye Contour, Pastel Goth a Alchemist Holographic, tak třeba se mi také poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji já uvažuji ještě o Shade + light a Monarchu :-)

      Vymazat
  6. No hodně dobrý, odstíny jsou boží, podobný hodně ráda používám, pigmentace super. No ráda bych ji vlastnila, je moc podařená i vzhledově :)

    OdpovědětVymazat
  7. Celý sortiment jsem okukovala loni v USA. Zatímco ze stínů jsem si na zadek nesedla, dovezla jsem si makeup, korektor a pudr z řady Lock It. A jsou boží :-) Kat navíc není tak nedostupná, mají ji hned třeba ve Francii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale já se tam hned tak nedostanu.. :(

      Vymazat
  8. Tak ta je úžasná, už jen ta pigmentace! Škoda, že není dostupnější.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás na eshop ne, ale škoda, že ji třeba nemá sephora.

      Vymazat
  9. Wow, tak ta je přímo překrásná! Obal, pigmentace, odstíny, prostě nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Túto značku vídam u zahraničných Youtube-riek a strašne túžim po ich paletkách.

    GIVEAWAY o dva balíčky kozmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na eshop, snad se tam zase nějaká objeví. :-) ♥

      Vymazat
  11. Hevi, líčení je krásný, fakt Ti moc sluší, woow, ty jsi ale číča :)

    OdpovědětVymazat
  12. Líčenie sa mi páči, je také tajomné, no aj paletka mi príde taká gotická, neviem prečo. :P

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, tak toto líčenie je úplne super. Veľmi sa mi páčia ale aj tvoje krásne pery :)

    poď a zasúťaž si na MOJOM BLOGU

    OdpovědětVymazat
  14. Značku nepoznám, obaly má úžasné a líčení máš nádherné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné líčení :) Kat von D mě už dlouho láká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) třeba nastal čas něco vyzkoušet ♥

      Vymazat
  16. Wow tá je nádherná! Ja mám takéto odtiene na očiach veľmi rada, je to príjemná zmena oproti bežným hnedým farbám. A tá pigmentácia a balenie! Fakt skvelá práca.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je božská :-) Ano souhalsím, mám ještě jednu Rust a ta je v oranžových tónech :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :-)

Všechny mé fotografie a obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmí být použity nebo reprodukovány žádným způsobem bez mého svolení. © wormake.blogspot.cz | Template by DanyČuks