HYDRATAČNÍ MAKEUP SKIN BEIGE č.23 - COULEUR CARAMEL


Poslední ze tří produktů Couleur Caramel, které jsem měla možnost vyzkoušet prostřednictvím eshopu Milujubio.cz, byl makeup Hydra Jeunesse. Vybrat vhodný odstín, byl trošku oříšek, jelikož recenzí na značku Couleur Caramel není mnoho šla jsem krapet na slepo. Naštěstí mi můj odhad vyšel a odstín mi sedí perfektně.

zdroj
Celkově hydratační řada Hydra Jeunesse nabízí šest odstínů:

21 - Porcelain (velmi světlý, neutrální odstín)
22 - Rosy Beige ( světlý, studený podtón)
23 - Skin Beige ( světlý, neutrální podtón )
24 - Sand ( středně tmavý, neutrální podtón )
25 - Ash blonde ( tmavý, teplý podtón )
č.26 - Amber beige ( tmavý, neutrální podtón)


Nakonec jsem zvolila makeup č.23 Skin beige, který mi sedí perfektně. Ale pokud si stále nejste jisté a mezi odstíny váháte, tak právě pro vás má eshop malou vychytávku, kdy si za 50 Kč můžete zakoupit vzoreček.



Makeup obsahuje botanickou kyselinu hyaluronovou, patentovanou recepturu Juvenessence ze speciální mořské řasy, vitamíny a organický olej z rostliny inca inchi, který pleť hydratuje a potlačuje známky stárnutí. Mezi aktivní složky makeupu se řadí meruňkový, arganový a avokádový olej, dále také kakaové máslo a růžová voda. Makeup neucpává póry, stimuluje obnovu pleti a revitalizuje. 


To vše se ukrývá v matné robustní skleněné lahvičce, která je doplněna bílým potiskem. Flakón na mě působí elegantním až luxusním dojmem.  

Makeup obsahuje 30 ml a je k dostání za 925 Kč, právě na eshopu Milujubio.cz

Makeup je doplněný pumpičkou, kterou u makeupu oceňuji nejvíce. Nejenže si nadávkujete potřebné množství, makeup vám nebude oxidovat a nedostanou se do něj žádné nečistoty, ale tahle pumpička má malou vychytávku v podobě zámku. Stačí otočit podle směru šipek a pumpička se stane nefunkční. Na cestování nebo jako makeup do taštičky je ideální, protože se nemůže stát žádná nepříjemná nehoda.


Kdo u makeupu vyhledáváte střední až vyšší krytí, tak tenhle vás asi nezaujme, protože vám přinese spíše střední, lehčí krytí. Pleť sjednotí, ale výraznější nedokonalosti (např. tmavší skvrnky po akné) neschová, na to je potřeba korektor. Ale osobně mi to na léto vůbec nevadí, jelikož mi pleť sjednotil, dal jí přirozený odstín a byl na ní lehoučký jako pírko.


Nejlépe se mi s ním pracuje štětcem, houbička makeup zbytečně moc požírá, a také mu ubírá na krytí. Se štětcem se snadno rozetře a vytvoří krásnou sametovou pokožku. Že je makeup hydratační se nezapře, protože pokožka se po něm výrazně leskne. Pro matný effekt stačí přepudrovat.  


Matný effekt makeupu vydrží pár hodin, ale tohle záleží hodně na pudru. Samotný makeup na pleti vydrží po celý den, kdy nezalézá do vrásek, nesráží se a pokud nemáte extra široké póry, tak se nemusíte bát, protože je nezvýrazní. Na pleti je po celý den příjemný, pleť je prozářená a přirozená.


Jediné co bych makeupu vytkla, ale už jsem si zvykla je vůně. Přesně nevím jak ji popsat, je dost výrazná a připomíná mi vůni chrpy. V lahvičce je vůně výrazná dost, ale po aplikaci makeupu na pleti po chvíli odezní. Ale tohle je daň za přírodní makeup.


Závěrem musím říct, že z makeupu jsem nadšená a díky němu jsem objevila kouzlo přírodního makeupu.



Znáte tenhle makeup a používáte nějaký přírodní makeup?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Já má hydratační makeupy moc ráda hlavně na zimu, ale přírodní makeupy jsem zatím nezkoušela a osobně z toho mám paradoxně trošku strach. Za tu cenu si ale raději koupím svůj oblíbený HD makeup od Make up For Ever. :)
    Katarina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím souhlasit, já na zimu také požívám většinou hydratační makeupy. A z čeho máš strach?

      Vymazat
  2. Přírodní makeupy jsem zatím nezkoušela. Asi bych si spíš nejdřív objednala pár vzorků odstínů, přeci jenom, není to makeup za tři stovky. Jsi krásně nalíčená, fakt čím dál krásněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě a eshop, i tuhle možnost nabízí :-) že za 50 Kč si můžeš vzorek objednat :-) A moc děkuji :-)

      Vymazat
  3. Přírodní makeup jsem rozhodně ještě nezkoušela a tento vypadá víc než dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k nim dostala nedávno, a už jsem i pár značek zkusila. Mám v plánu i nějaké porovnání přírodní makeupů, jelikož se pár značek se mi nashromáždilo :-)

      Vymazat
  4. Já zkoušela BBčko a to mě moc nezaujalo. Nejsem moc na krycí make-upy, tedy hlavně v létě, ale možná v zimě také nějaký vyzkouším. Značka Couleur Caramel je skvělá, tak i make-up by mi mohl vyhovovat. jen se strefit do správného odstínu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s těmi odstíny je to trošku boj. podle fotek se to moc poznat nedá a jak jsem psala ani mnoho reálných swatchů nebylo k nalezení :(

      Vymazat
  5. Tenhle make-up vůbec neznám a zatím jsem přírodní make-up nezkoušela. Jinak opravdu krásné líčení! ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá na Tvé pleti skvěle! Už jen to, že značka má ve svém názvu slovo Caramel na mě působí velice přitažlivě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja stále hľadám dobrý prírodný mejkap, žiaľ potrebujem vyššie krytie a aj zmatnenie no zatiaľ som taký nenašla :(, škoda, že tento nemá vyššie krytie
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle jsou vlastnosti, které málokterý přírodní makeup asi zvládne. Většinou se setkávám s těmi hydratačními.. :( ale značek je na trhu hodně, tak se snad ti nějaká utkví a zaujme :-)

      Vymazat
  8. Já si teď od makeupů dávám pauzu, ale vypadá vážně skvěle:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si vždy říkám.. ale stejně to nedodržím.. :-) Ale ty máš krásnou pleť, která to ani nepotřebuje :-)

      Vymazat
  9. Přírodní make-up jsem nezkoušela, ale musím říct , že ta červená rtěnka Ti sekne :-) jinak u make-upu mi nižší krytí nevadí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) z ní jsem nadšená, mám raději červené odstíny než třeba růžové.. :)

      Vymazat
  10. Makeup mě zaujal, vypadá moc dobře. S touto značkou zkušenosti nemám, ale mrknu na ni. Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, pečující přírodní kosmetiku používám cca tak rok, ale k té dekorativní jsem se pořád nějak odhodlávala..Jednou jsem vyzkoušela přírodní make up Zuii, který dopadl na mojí pleti katastrofálně, takže jsem na nějaký čas zase z toho upustila.Až jsem cca pře 14 dní narazila na Youtube na jednu paní, která dělá recenze pouze na přírodní dekorativku a dělala i tutorial na tento Couleur Caramel hydratační make up a moc ho vychvalovala, tak jsem si řekla, že to zkusím, objednala jsem si vzorečky a po vyzkoušení objednala celé balení :) je teda pravda, že to prostě chce vychytat jak nanášet, co pod něj atd, protože mají prostě jinou konzistenci než ty drogérkové apod, ale stojí to za to, dávat na pleť konečně něco "zdravého" :)

    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za zprávičku. To je skvělé, že ti tak sedl. Ano je pravda, že s přírodním dekorativkou je to trošku boj a není lehké najít něco co ti sedne. Chce to čas a hledat. A z tím nanášením máš pravdu, přírodní makeupy jsou jiné a s drogérkou nesrovnatelné a taky každý chce jinou péči.

      Vymazat
  12. Bez té velké vrstvy make-upu by ti to slušelo víc. Na mě je to moc nepřirozené. Také jsem se dřív snažila make- upem zakrýt nedokonalosti (jizvy po akné), ale spíš jsem to dělala korektorem a make upu jsem si dávala jen maličko pro sjednocení pleti. Od té doby, co ale užívám CBD olej z Cibdol, tak mám od akné klid, i pleť je sjednocenější, takže si už dovolím vyrazit ven bez make- upu :-) .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)